Naprawy i zmiany rozmiaru
Naprawy biżuterii
Wszystkie nasze produkty obejmujemy 2- letnią gwarancją.
- Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne, zgodnie z regulaminem dostarcz go do naszej firmy a my naprawimy lub wymienimy wadliwy towar.
- Gdy podczas odbioru uznasz, że przesyłka została naruszona, odmów odbioru!
Wysyłając produkt do naprawy, dołącz otrzymaną wraz z przesyłką fakturę z wypełnioną częścią: "reklamacja". Jeżeli usunięcie wady lub wymiana będą niemożliwe (na przykład z powodu wycofania modelu z produkcji) zaoferujemy Tobie do wyboru inne dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy Ci pieniądze.
WAŻNE: Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem do nas reklamacji zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.
Zmiany rozmiarów obrączek i pierścionków
Pierścionek:
Jeśli zakupiony u nas pierścionek wymaga zmiany rozmiaru, dostarcz go do nas.
W ciagu miesiąca od dnia odbioru przesyłki gwarantujemy Ci bezpłatną korektę rozmiaru (przy powiększaniu doliczamy tylko dodatkowy koszt materiału)
Obrączka:
Dając biżuterię do powiększenia innemu jubilerowi, ryzykujesz zniszczeniem obrączki! i utratą gwarancji. Zmiana rozmiaru musi być dokonana zgodnie z naszą technologią, wiele wyrobów jest skomplikowanych technologicznie.
WAŻNE: Niektóre modele pierścionków i obrączek z powodów technologicznych nie mają możliwości późniejszej zmiany rozmiaru.
Jak zmienić rozmiar?
- Wyślij nam e-maila lub zadzwoń, podając model obrączki lub pierścionka i numer zamówienia. Sprawdzimy czy zmiana rozmiaru w danym wypadku jest technologicznie możliwa.
- Jeśli zmiana rozmiaru będzie możliwa, poprosimy Cię o dostarczenie wyrobu do nas. Wraz z wyrobem, który mamy zmniejszać, przyślij nam pierścionek wzorcowy. Ten "wzór" jest nam potrzebny, gdyż istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że nowy rozmiar, podany przez Ciebie, nie będzie do końca prawidłowy. (Błędy w mierzeniu sięgają często 3-5 rozmiarów!)
- Gdy dostarczona biżuteria trafi na pracownię, sprawdzamy jaka jest różnica między aktualnym rozmiarem, a docelowym. Jeżeli różnica jest zbyt duża i uniemożliwia zmianę rozmiaru bez uszkodzenia modelu, informujemy o tym Klienta i wspólnie podejmujemy decyzję co zrobić dalej.